Verzenden & retourneren

Verzenden & Retourneren

Gratis verzenden vanaf € 50,- binnen Nederland!

Verzending:

Dutch Hammock Store zorgt dat uw bestelling door ons snel en goedkoop wordt verzonden. Wij verzenden onze pakketten met PostNL, de meest betrouwbare vervoerder van Nederland.

Zodra je je bestelling plaatst kun je kiezen of je je pakket thuis ('s avonds of overdag) of op een PostNL afhaalpunt wilt laten bezorgen. De verzendkosten worden automatisch berekend aan de hand van de waarde van je bestelling en bij een bestelling onder de € 50,- doen we dit op het gewicht van de producten zodat u niet te veel betaald.

Als je kiest voor bezorgen, dan kan je jouw pakket ook op een PostNL servicepunt laten bezorgen. Dit is handig voor als je overdag niet thuis bent. Je kan zelf een PostNL servicepunt selecteren bij de Check out. Via de Track & Trace code die je van ons ontvangt via de mail of SMS kan je altijd volgen waar je pakket is.

Als tip van de Dutch Hammock Store geven we je graag mee dat je met de PostNL app kan zien of je post ontvangt op jou adres. Ideaal als je je pakket wilt volgen met de aangeleverde Track & Trace code. De app is te downloaden in de App Store of in de Google Play Store. Let wel je moet hier een account voor aanmaken.

Wij verzenden ook binnen heel Europa!

Verzendkosten voor binnen Europa zijn als volgt opgebouwd:
0 kg t/m 2 kg € 15,- per verzending
2 kg t/m 5 kg € 22,50 per verzending
5 kg t/m 10 kg € 27,50 per verzending

Deze verzendkosten zijn gebasseerd op gemiddelde tarieven binnen heel Europa.

Mocht je nog vragen hebben over de betreffende verzendkosten en/of tarieven dan horen wij het graag.

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »